گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

یک زوج خودم که خوب میدونم یه آدم دیوانم

سلام   خوبید منو ببخشین  که دیگه تو این سایت چیزی  نمینویسم  ولی از  یه زوج جوان

ممنونم خیلی  دوسشون دارم  و امید وارم ژسرشون خوب باشه و   بعد بازم دوستشون دارم
 


هرف های یک عاشق

همیشه  قوصه چیزی رو بوخور که ارزش 
                                                     
                                                       قوصه خوردن رو داشته باشه


قوصه روزهایی که رفته و دیگه هیچ وقت بر نمی گرده
روزهای که روی صندلی تو پارک می شستیم
و روزهای پاییزی که صدای خشخش برگ ها یی که زیر پای ما صذا می کرد
قوصه روزهای که در کنار هم بودیم و لی حالا ....
و حالا تو رفتی و من به جای خالی تو رو صندلی ......


 



تقدیم به تک ستاره قلبم...با تمام وجو دوستت دارم و عاشقانه می پرستمت

باور کننی که هنوز کسی رو به عنوان تک ستاره قلبم پیدا نکردم اگه پیدا شد براتون میگم باور کنین

 

 

 

 
 
 
    

 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 15:38

خوب بود .اما من دلم گرفته .................................

میترا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 00:17

سلام مجتبی عالی بیست وای از دستت مجتبی خیلی خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد