گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گریه نکن تو رو خدا









جشمهایت

تو دنیای منی بی انتها و ساکت و سرشار
و من تنها در این دنیای دور از غصه مهمانم
تو مثل مرز احساس قشنگ و دور و نامعلوم
و من در حسرت دیدار
چشمانت رو به پایانم
تو مثل مرهمی بر بال بی جان کبوترها
و من هم یک پرنده تشنه بارانم
بمان امشب کنار لحظه های بی قرار من
ببین با تو چه رویایی است رنگ شوق
چشمانم




 عشق رو هیچ کس نمی تونه عوض کنه . حتی اونهایی که دیکگه نمی خوان بهش فکر کنن حتما یه جایی در اعماق ذهنشون یه چیزی مثل یک خاطره یا یک رویا و یا ......چشمک می زنه که همون عشق .
من هم هر چی تو این وبلاگ بنویسم هر چند مستقیما به عشق ربطی نداشته باشه ولی حتما حتی به صورت غیر مستقیم هم از عشق حرف می زنم . چون می دونم که هر جایی که عشق نباشه هیچی نیست ...........


  

نظرات 7 + ارسال نظر
دوسته جوانی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:23

سلام درود بر شما همیشه شما با نوشتهاتون منو تحت تاثیر قرار میدید افرین بر خانوادتون که چنین پسر گل و با ادبی بزرگ کردن

نفس رفاقت پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:34

مجتبی دست خوش دمت گرم

جاوید پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 http://hooreadab.blogfa.com

سلام مجتبی جان
ما که هرچه گفتیم از عشق هیشکی گوش نداد
((هر چه گشتیم در این شهر نبود اهل دلی))
موفق باشید

شیوا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:52

کاش من نمیماندم که ببینم اه تو
کاش باران میفهمید مرا که چگونه اشک شدم و ریختم

موفق باشی گل من

حمید قلوزی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:51

کاش میامدم خانتان ببینم کاش میامدم خاندان میخوابیدم
سلام عزیزم عاجزانه امید وار هستم که موفق باشی همچون طرف وبلاگه منو تعمیر کن

مهندس بهنام چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:34

سلام مجتبی َ‌صد بار بهت گفتم دست از اینکارا بردار ‌َ‌آخرش می شی مثل اون مجتبی روفوزه ها َ‌برو ازدواج کن دست از این کارا برمی داری غصه هم نخور بقول معروف ازدواج (‌شتری هست که در خونه هر خری میشینه )‌ خوش باشی گلم َ‌به اون دوستت (ش)‌هم سلام برسون .بگو اگه واقعا ادعای دوستی داره بیاد زندگیش رو باهات به شراکت بذاره و این یعنی همون شتری که گفتم در خونه می شینه

میترا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:42

عزیز خیلی وبلاگت قشنگه ولی خیلی دلتنگی بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد