گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

صمیمیت احساس

 

اسمه عشقت{{{مجتبی قلوزی}}}

تو صدا بزن منو به هر اسمی که میخواهی

میدونم از پشت ابر یه روز میای

اره تو همون ماهی تو شبایه بی کسی

یه جورایی  انگاری واسم دل وا پسی

میخونم از تو چشمات به تو دلت چی میگذره

بزار تا برات بگم کی از گل بهتره

ارزش خودت برام بیشتر از اسمون

جونه من همین جوری همیشه با هام بمون

بدونه رو در وایسی خودت از گل بهتری

واسه هدیه چرا برایه من گل میخری؟


هر جور بخواهی دارمت تا ته خط

بر نگردونی منو تشنه از دمه شط

به یه دنیا عشق و شور و حال با یه عالمه پیام

تو رو فریاد میزنم بعد از این با یه سلام

چیز هایی که نگفتی !{مجتبی قلوزی}

 

وقتی چمدانم را به قصد رفتن بستم ،

نگفتی: (( عزیزم این کار را نکن .))

نگفتی : برگرد و یک بار دیگر امحتان کن ،

وقتی پرسیدم دوستم داری یا نه ؟

روی برگرداندی

حالا من رفته ام و تو تمام چیز هایی که نگفتم می شنوی

نگفتی : عزیزم متاسفم چون من هم مقصر بودم

نگذاشتی اختلاف ها را کنار بگذاریم

چون تمام آنچه میخواستیم - عشق و وفاداری و مهلت - بود

گفتم : اگر راهت را انتخاب کرده ای من سد آن نخواهم شد

لحظه رفتن مرا در آغوش نگرفتی و اشکهایم را پاک نکردی

نگفتی: (( اگر تو نباشی زندگی برایم بی معنی خواهد بود ))

و حالا من رفته ام تا تو با تمام چیز هایی که نگفتم زندگی کنی

برای او که دیگر به نام نمی خوانمش

 

امید دیدار !!{مجتبی قلوزی}

دلم تنگ است

نمی دانم ز نتهایی پناه آرم کدامین سوی

پریشان حالم و بی تاب می گریم و قلبم بی امان محتاج مهر توست

نمی دانی چه غمگین رهسپار لحظه های بی قرارم من

به دنبال تو همچون کودکی هستم و معصومانه می جویم پناه شانه هایت را

که شاید اندکی آرام گیرد دل

دلم تنگ است و تنهایی به لب می آورد جانم

صمیمیت احساس!{مجتبی قلوزی}


ای  صمیمیت احساس توی دستای تو پرپر
به چه جرمی میسوزونی ریشه عشقم رو تا آخر
کاشکی عهد ای قدیمی منو تو نمیبردی ز یاد
کاش واسه شعر محبت میشد احساس تو شاعر
 ساده دل بودن و موندن عهد بین ما دو تا بود
توی این سینه خون دلی بود که پر  از  مهر و وفا بود
غنچه ی حرف نگفته رو لبام خشکیدو پژمرد
حال نقش آرزوهایم میشه بی اسم تو نابود
پس چی شد کجا رفت اون که با من هم صدا بود
اونکه تو سختی ایام یاور بی ادعا بود
خون تو رگام اگه سرده اگه چشمام پره درده
روزگار من همینه بهارم پاییز زرده
نزار اینجا جا بمونم تو شب شعر و جنون
من که پای رفتنم نیست  پس بزار با تو بمونم

شرمندتم تو پول!{مجتبی قلوزی}


         تا تو نگاهم میکنی                                   کار من اه کردن است    
        ای  به فدایه چشمه تو                              این چه نگاه کردن است
        تا تو میای کناره من                                   دل خوش و سر زنده میشم
        کاری از دستم نمیاد                                   جانه تو شرمنده میشم
        از خودت حرف نمیزنی                                دم از محبت میزنی
        چقدر قشنگ حرف میزنی                           جوری که شرمنده میشم
        هی هی از این اومدنت                              وی وی از این زود رفتنت
        کره بشین جانه ننت                                  نشینی شرمنده میشم
        تنهایی نمیزارم بری                                   با یه نفر باید بری
        از رو لشم مگه بری                                  نرو که شرمنده میشم
        بدت میاد خوشت میاد                               اشکه غم از چشمات میاد
        برادرم باشد میاد                                      نزاری شرمنده میشم
        من با ننم یه شب میام                              بهش میگم که تو  رو میخواهم
        اگه بگی من نمیخواهم                              تو دنیا شرمنده میشم
        از شیر بها و مهریه                                    اگه بگین بی مهری
        اینا کی رسمه شهریه                               نگین که شرمنده میشم
        به قوله داشیم گفتنی                               برایه من وصله تنی
        توپول تو کی زنی                                     اینه که شرمنده میشم 
        امشب بیا خونه عموم                               جشن و چراغوانیه
        اخه عروسی جا نیست                             نیای من شرمنده میشم 
        هر نصفه شو وقته دعا                              میگم  توپولی با خدا
        وصلت بشه نصیبه ما                               اگه نشه من شرمنده میشم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فقط کلیک دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

مجتبی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:43

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد