گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

دلم گرفته



 


به انکه گل را میخنداند و ابر را میگریاند
  

 

قصه باران برای  مجتبی  چطوره؟

 

قصه باران از آنجایی اغاز شد  که تو اومدی دستم را گرفتی

و زیره بارون قدم زدیم و از آن روز  شروع شد

که قطره های بارون به نرمی به ما میخورد

و تو زیره اون قطره های زیبا گفتی: دوستت دارم

و من زیره باون احساسه خوشبختی کردم

پا روی قطره های باران گزاشتیم  دست در دست  هم قدم زدیم

تو از عشق گفتی:و خندیدی و من از درد و انتظارش گفتم : خندیدم

قدم زدیم تا به لحظه جدا شدن رسیدیم

دیگر نه بارانی بود نه قطره ای فقط من و تو بودیم

و جدا شدن دستامون هیچ لحظه ای سخت تر از آن نبود

 

 

***

 

                                     

{{جامعه عشق برازنده هر قامتی نیست}}

 

**

غم من از وحشت پوسیدن نیست

غم من غربت تنهایی هاست

ناراحت بودم که چرا کفش ندارم تا اینکه مردی رو دیدم که اصلا پا نداشت

یلدا  همدونی(عاشق تنها)

بازی دنیا جدایی    **    جدیت دنیا مرگ

***

 

 

میترسم اون دنیا حموم نباشه سره زلفت سجاد از هم بپاشه (سجاد محمدی)

 

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

سرسنگینی عیبی ندارد بهتر از این است که بشنوم غمگینی .

 

رازه اشناییمون!{مجتبی قلوزی}
تنهاییم  را با حرف دلت پر کردی و در وسعته سایه سار بالهایت مرا وادار به نوشتن کردی این بود رازه اشنایی من و تو 
 
مرگه عشق!{مجتبی قلوزی}


من شمعی بودم که تو با حرارته عشقت مرا روشن کردی.........حالا با نسمه جدایی  میخواهی خاموشم کنی اما.......اما  بگذار بسوزم

 


وداع{مجتبی}
             در شهرستانی به نامه عشق رشته کوهی هست به نامه       محبت
             در این کوه رودی است بنام                                                    صفا
             و این رود به ابراهی میرود به نام                                              وفا
             سرانجام این رود به ابراهی میریزد به نام                                   وداع


غم 

 وقتی به دنیا امدم
                       صدایی  در گوشم طنین  انداخت و گفت تا آخرین لحظه عمرت با تو هستم
گفتم تو کی هستی ؟؟؟؟
     گفت غم
خیال کردم غم عروسکی است که میتوانم با او بازی کنم
و حالا فکر میکنم میبینم خودم عروسکی هستم

                                                                 

 

                                                         عاشقانه ...

 

فرق من و تو

 

 

گفتی عاشقمی.. گفتم دوستت دارم

گفتی: اگه یه روز نبینمت میمیرم گفتم: من فقط ناراحت میشم

گفتی:من بجز تو به کسی فکر نمیکنم گفتم : اتفاقن من به خیلی ها فکر میکنم

گفتی: که تا عبد تو قلب منی گفتم: فعلا تو قلبم جا داری

گفتی:اگه تو بری  با کسی دیگه شی من خودمو میکشم  گفتم:اگه تو بری با یکی دیگه باشی من طرف رو خفه میکنم

تو هی گفتی............ من هم گفتم..............

حالافکر میکنی فرق بین من و تو نیست؟؟نه!! فرقه ما این بودکه تو دروغ گفتی و من راست

 

به نام خدای گیتاره مقدس

{(این نوشته پایین خیلی دوست داشتم و خیلی هم

 ازش خاطره داشتم اینو برای هر کس میگفتم نشون دهنده این بود که اگه بار دوم اینو تکرار کردم یعنی منو فراموش کنه خوب بعضی موقعه ها پیش میومد که برای یکی دو بار بگم )}

تو رو با دیگری دیدم که گرمه گفتگو بودی با او آهسته میرفتی سرا پا محوه او بودی

صدایت کردم بر من چو بیگانه نگاه کردی شکستی عهده دیرینه را گناه کردی گناه کردی

چه شبها تنها به یاده تو سحر کردم چه عمری را بیهوده به پای تو هدر کردم

تو عمرم را تباه کردی گناه کردی گناه کردی

 

 

اگه یه روز

اگه یه روز غمگین بودی و احتیاج به درد دل داشتی خبرم کن . بهت قول

نمیدم بخندونمت ولی این قول رو میدم باهات گریه کنم

 

زندگی !{مجتبی قلوزی}

وفتی تو بدنیا اومدی تو تنها گریه می کردی . بقیه می خندیدن . سعی کن جوری

زندگی کنی که وقتی رفتی تو تنها بخندی و بقیه گریه کنن

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد