گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

زنجیرقفل

 

اشک

با اشک چشمم نوشتم دوستت دارم


 باور نکردی که اشک چشمم ست،


  به خیسی چشمانم باور نداشتی


  با خون قلبم نوشتم عاشقانه می پرستمت


 بازم باورت نشد که خون قلبم ست


  نمی خواستم ببینی


 تا در لحظه آخر زندگیم


لبخندت رو ببینم به ناچار دست خونی ام را


  نشان دادم وتوباورکردی


 وخیره خون قلبم را که جاری بود نظاره کردی


ولی لحظه ایی بود که چشمانم را برای همیشه بستم


 واین هم برایم کافـی سـت


 بـرای یـکبـارچـشـمـان خیره ات را به قلبم دیدم


 و هنگام مردنم با حضور تو و عشق تو مردم


 مرگ هم با عـشـق زیبا ست.

 


زنجیرقفل

زنجیرقفل یاد تو ، ازدل من وا نمی شه
  طفلکی قلب عاشقم ، فکرته هر جا همیشه
  بعد تو روزگار من ، خیلی به سختی می گذره
  فکرنکن عاشقت یه روز ، عشق تو ازیاد می بره
  من هنوزم دوستت دارم !
! در ضمن این کار گرافیکی رو خودم انجام دادم

 

 

 

 

mojtaba

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد