گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

یادگار عشق من

رخ زیبای تو را خال زدم بر بدنم تا بماند بدنت یادگار در کفنم

 

 

دوستم داشته باش

                                                    توپولم!{مجتبی قلوزی}

 

سعی کن تنها زندگی کنی چون تنها به دنیا اومدی و تنها میمیری بدونه اینه دوستی داشته باشی بزارخونه عشقت خالی از عشق باشه  عاشق کسی نشو و به کسی دل نبند چون

 معشوقت میتونه به ویرانیهایه قلبت رحم نکنه و  تو رو  نابود کنه  تو رو از بین ببره اما اگه کسی رو دوست داری از صمیمه قلب دوستش داشته باش و اینقدر براش سادگی من  و اینقدر براش گریه کن که عشقه پاک و اسمانیتو فراموش نکنه

 از طرف نفس قدیمی الناز ۱۳۸۲

 

 

 

 

 

 

عشقه برتر

بچه که بودم شنیدم وقتی کسی میمیره بدنش سرد میشه

حالا میفهمم اون عاشق میشه عاشقه خدا  به همین خاطر بدنش..........

      

 

لوس  نشو  دیگه

خیلی دوست دارم واسم تا اخرین لحظه عمرم بهترینی راست میگم اگه جونمو بخوای بهت میدم اشاره کن تا جونمو بهت بدم واسم افتخاره که تو رودارم دره خونه آدمو شانس یه بار میزنه حالا منم میترسم چون مثله تو واقعا کم وجود داره اگه ازت جدا شم غم وجودمو در بر میگیره راستی زیادی دارم لوست میکنم ها لوس  نشو دیگه

 

 

 

{(تقدیم به ملکه دریا)}

وقتی که دست عزیزت یه نوازشگره خوبه وقتی که طلوع چشمات دشون هر چی غروره وقتی که سایه اسمترو لبهام خونه داره وقتی که زخم نفسام بی تو مرحمی نداره تو بگو جز تو کسی هست که منو تنها نداره جز تو کسی هست که اگه رفتی واسه من بشه ستاره ؟؟؟ 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد