گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

عشق و عاشق

در لجن زاره عشقت مدفون شدم  

 

 

  برای تمام لحظاتی که کنارم بودی                                                    برای تمام واقعیت هایی که نشانم دادی  


      برای تمام لذت هایی که در زندگیم به وجود آوردی 
                                                    برای تمام رویاهایی که به واقعیت تبدیل کردی 


      برای تما عشقی که در تو پیدا کردم
                                                    تنها کسی که هیچ گاه نگذاشت من زمین بوخورم تو بودی 


       تو تنها کسی بودی که مرا از بین تمام مشکلات دیدی
                                                   وقتی من ضعیف بودم تو به جای من بودی 

 


 

      وقتی نمی توانستم حرف بزنم تو صدای من بودی
                                                   وقتی نمی توانستم ببینم چشمانم بودی
       

 

 

تو بهترین چیزها را درمن دیدی
                                                   چون اعتقاد داشتی من همه چیز هستم 

 

 


       چون تو عـــــــاشـــــــق من بودی 

 


        تو دستان مرا گرفتی و من به آســــــمــــــان رسـیـدم
                                                  من ایمانم را گم کرده بودم تو به من بر گرداندی 

 


        تو گفتی هیچ ستاره ای دور از دسترس نیست
                                                  کنار من ایستادی و من توانستم بلند شوم 

 


        من همه ی عـــــشــــق تو را داشتم
                                                 وقتی تند بادها مرا می بردند تو همیشه آنجا بودی 

 


         عشق تو مانند نوری در زندگی تاریک من می درخشید
                                                 دنیای من بخاطر تو بهترین جـــــا است 

   

 


                                                   تو به من بال دادی من پـــــــرواز کردم 
نظرات 4 + ارسال نظر
ناهید شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:43


سلام

خداوند تنها معشوقی است با عاشقانی که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچ گاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد.



ناهید شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:45

سلام عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن کسی است که البفای دوست داشتن را برایت تکرار کند،
و تو از او رسم محبت بیاموزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه گذاشتن سدی در برابر رودیست که از چشمانت جاریست.
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه پنهان کردن قلبی ست که به اسفناک ترین حالت شکسته شده .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن شانه های محکمی ست که بتوانی به آن تکیه کنی ،
و از غم زندگی برایش اشک بریزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی ست ،
که مجبوری آخرش را با جدائی به سرانجام رسانی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن یک همراه واقعیست که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی ست .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه یخ بستن وجود آدمها و بستن چشمهاست
راستی وبتون خیلی قشنگه

فرهناز جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27

وقتی میخواهی بشه نمیشه وقتی دوستش داری از پیشت میره دوریش نمک به زخم میزنه

نسرین نصف جهان پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:31

........................... سلام با بغض...................... التماس دعا...........یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد