گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

سجاد محمدی تهران دوست همیشه جاودان

      سلام 

 

عصره اون روز زیره افتابو به من برگردون بوسه ی رنگه محبت اون شب و به من برگردون
تویصحرا عشقه اون شب و به من برگردون
بازیه لیلی ومجنون و به من برگردون
توی پارک .صفای قلبامون و به من برگردون اون نیمکت پر از صداقت و به من برگردون
من میخواهم با هم باشیم بودنم و بودنت و به من برگردون
با نگات بیا اتیش و به من برگردون
برقه چشمای شیطونمون و به من برگردون
میدونی ما تو خیال به خیلی جاها رسیدیم
لااقل خیالا رو بهم برگردون
برو خونه .دعای سره قرارو به من برگردون
قصه ی دویدنمون و به من برگردون
می خواهی بری؟قولامون چی میشه؟
یعنی همش و فراموش کنم؟
پس تو هم قولای پنهونی رو به من برگردون
اگه میخواهی از هم جدا شیم دلای داقونو به من برگردون 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست عاشق شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:57 http://arezoo62.blogsky.com


سلام دوست عزیز جالب می نویسی هر آنچه از دل برآید به دل نشیند موفق باشی

حسین چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:44 http://0helboy0.blogsky.com/

سلام اگه کسی بخاد از عشقش جدا بشه باید چه جوری این کار رو بکنه با توجه به دوست داشتن هم خواهش میکنم جوابمو بده خیلی گیج شدم حتما قانعم کنه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد