گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

اولین روز بهار کردی مبارک





لعنت به این تنهایی توی نگاهت عشقو دیدم ،

‌ تپش قلبو شنیدم توی جاده های احساس

من به عشق تو رسیدم

توی کتابا عشقو خوندم عکس خورشیدو سوزوندم

جای خورشید توی کتابا نقش چشماتو نشوندم

توروخدا برگرد من خیلی دلم واست تنگ شده ...

من خیلی دوستت دارم ...

نمی دونم دیگه چه جوری بگم که خیلی بهت احتیاج دارم ...

به حرفات ،‌ به دلداریات ،‌ به مهربونیا و محبتات ... تورو خدا برگرد
... از روزی که تو رفتی پریده رنگ شادی اما خورشید می تابه

مثل یه روز آبی چطور هنوز پرنده داره هوای پرواز

چطور هنوز قناری سر میده بانگ آواز

مگه خبر ندارن تو نیستی در کنارم

چرا بهت نگفتن بی تو چه حالی دارم

لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده

... لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...

لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...

لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...




نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:40

تولدت مبارک

چند روزه دیگه است دیگه

تا همیشه خدا پشت و پناهت

ممنون

شیوا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:52

تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد