گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

تولدم مبارک

 

 

تولد همرازه عشق مبارک

 

 

همرازه عشق *

منو ببخشین که دیگه نه خیری ازم هست و نه میتونم ببینمتون و نه میتونم تماس بگیرم ولی اینو بدونید که تو فکرتونم من از دستم فقط این کار میاد که هر یک ماه یه بار بیام و سایت رو به روز کنم شرمنده نگید چرا چون دیگه من آقای قلوزی شدم و اینم بگم که این ماه تولد من هست یه خبر مهم که با توجه به شکستگی پام بعد از گذشت چند ماه هنوزم همون طور هست که روز اول بوده یعنی هیچ تغیری نکرده بد تر هم شده برام دعا کنید میدونم چرا خوب نمیشه یه خانوم منو نفرین کرد ......... من که اعتقاد دارم نمیدونم شما ها چی .. موفق و پیروز باشید

شاید یه دفعه دیگه من واسه همیشه این سایت رو کنار گذاشتم و دیگه تا عمر دارید خبری ازم نشه لطفا منو ببخشید معلوم نیست روزگار چه بازی ها یی رو سرم در بیاره- بمیرم - خودکشی کنم - یا واسه همیشه از ایران برم - یا برم جایی که تنها خودم و آسمون باشه علی یارتون

 

م*::: با عرض سلام و خسته نباشی به تمامه دوستاران همرازه عشق و عشق الکی امیدوارم هر جایی از این دنیا هستین خوب باشین

عشق الکی

 

*E*:::: منم سلام میکنم به یکتایک شما سروران گرامی . میدونم که خوبید . با توجه به نوشته های همراز دلم من دیگه حرفی واسه نوشتن ندارم .........امیدوارم جشن 80 سالگیتو بگیریم . در مورد نا پدید شدنت با احترام خاصی که بهتون میزارم ولی باید قبول کنید این حرف شما درست نیست و حق نداری که بری اگرم رفتی باید .............هستم

گیتار مقدس

* گروه *::: سلام منم از طرف گروه گیتار به شما {عشق الکی و همرازه عشق } مبارک باد میگم. عشق الکی رو اول نوشتم چون ما با اون چند سالی همکلاس بودیم . و همراز جون امیدواریم هر چی زود تر پاتون خوب شه من و بچه ها دعا میکنیم . بابا تو رو خدا تو رو جونه مادرتون بسته دیگه کجا میرید نامردا بسته دیگه بازم شروع نکنین تازه بعد از چند سال بازم همگیمون ما شدیم خرابش نکنین تو رو خدا.... به امید دیدار

 

هــــــــــــــــــمرازه عشــــــــــــق * -*عشــــــــــق الکــــــــــــــــــی

گــــــــــــــــــروه گیتــــــــــــــــــار مقـــــــــــــــدس ***

 

 

**حالا دونستید هر کدوم از اسم ها ماله شخص بخصوصی هست

 

 

**

 

  

 

 

eshgh_alaki_paiiz_84 

 

mojtaba_hamrazeeshgh

**

در گلستان طبیعت گلی پژمرده بودم

رنگ پیری را ندیدم در جوانی مرده بودم

**

 

 

 

 

 

وای  از دسته دخترا

پسرا با اون عینکه رو موهاشون

با اون موبایل رو کمراشون

پوله یه پفک هم نیست تو جیباشون

گتر میکنن پایین شلواراشون

برن بشینن ور دله ننه هاشون

بدونن هیچ کس نمیمیره براشون

میرن میدزدن ماشینه باباشون

تاخالی کنن end عقدهاشون

ولی ما متاسفیم براشون

که دستشون رو بشه پیشه باباهاشون

 

 

                                            

 

 

آســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمان مـــــــــــــــــــقدس ***

*-*

میخواهم در موردعشق الکی و گیتار مقدس مجتبی قلوزی اشاره ای کنم اولین اسم سایت این بود هیچکی نگفت معنیش چیه حالا خودم میگم