گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

مرا ترک کردی

 

 

 

 

وداع با تو)})} مرا ترک کردی با وداع و دستان باز یک زخم عمیق که من سزاوار آن نبودم تو در چشمان من شکست ناپذیر بودی حالا زمان تنها چیزیست بر ضد من و تو از این سخت تر هم می تواند باشد ، که با تو وداع کنم و بدون تو باشم از این سخت تر هم می تواند باشد ، که نگاه کنم که می روی و روبرو شوم با حقیقت اگر من فقط یک روز بیشتر با تو بودم . چشمانم را می بندم و خودم را با خنده فریب می دهم حالا یک مرهم امید تنها چیزیست که نیاز دارم و آرزو می کنم که می توانستم زمان را به عقب برانم اما می دانم ، فقط قدرتش را ندارم ! از این سخت تر هم می تواند باشد ، که با تو وداع کنم و بدون تو باشم از این سخت تر هم می تواند باشد ، که نگاه کنم که می روی و روبرو شوم با حقیقت اگر من فقط یک روز بیشتر با تو بودم . به سوی خطر پرش می کنم شرابی خواهیم خورد و می رقصیم و من تک تک کلماتی که می گویی را از نزدیک گوش می دهم حتی اگر آخرین کلمه باشد ، می دانم آخرین است چون امروز ، اوه‌ ، ...تو رفته ای از این سخت تر هم می تواند باشد ، که با تو وداع کنم و بدون تو باشم از این سخت تر هم می تواند باشد ، که نگاه کنم که می روی و روبرو شوم با حقیقت اگر من فقط یک روز بیشتر با تو بودم . همچون ماسه در پاهای من همچون بوی شیرین عطر تو در روح من فرو رفته ای ، تا همیشه و کاش نمی رفتی کاش نمی رفتی کاش نمی رفتی..... تا بار دیگر تو را لمس کنم و زندگی را در دستانت . نمی تواند از این سخت تر باشد  

نظرات 1 + ارسال نظر
هیوا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد