گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

به خدا هنوزم دوستتون دارم گلهای پاییزی من

   
به  یاد اون دوستای قدیم    (دوستای  قدیمی دوستتون دارم )باور کنین دوستا وقتی  به یاتون میفتم اشک تو چشام .....بغض منو میگیره بعضی وقتا شبا ساعت ۳ از خواب بلند میشم به یادتون افتادم   به یاد روزای  خوش  با هم دیگه  نمیتونم فراموش کنم  خصوصا ****** دیگه اون روزا رفته دوستا دیگه رفیق بازی از من گذشت    دیگه حرف اون وقتا رو نگین تو رو خدا هر چی  بوده تموم شده

این قطره ها  .اشک منم که به یاده شما ریخته میشه
راستی من میگم دوستام ولی  شما ها فکر نکنید دختر منظورمه چون دوست واقعی من پسرا بودن نه خانوما یه موقعی  فکر بد نکنید




دوستای  قدیم  فقط   شما نسوختین  منم سوختم


نکردم من در این دنیا گناهی          فقط کردم به چشمای تو نگاهی





باور نمیکنم  خدا


 

 

    
                                                                                
ممنون که  اینا رو نوشتی


من نباشم کی تو رویا موهات و ناز میکنه......کی با بالای شکسته با تو پرواز میکنه .........من نباشم کی گلای خواهشت و اب میده.........من نباشم کی میاد نازه نگات و میخره............من نباشم کی کلافت میکنه با سوالاش....کی تو رو به هم میریزه با کاراش..ولی بی انصافیهمن نباشم کی واست هرفای رنگی میزنه
                                                               
                    
 



(((میخواستم برای از دست دادنت اشک بریزم 
                                    دیدم تمام اشکهایم را برای رسیدن به تو ریخته ام)))

 

نظرات 9 + ارسال نظر
شیوا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:25

سلام . دلم گرفته خدا می دونه وقتی اینا رو خوندم چطوری بغض گلوم فشار میداد

اخه مجتبی چرا من نباید بدونم اینا کین اخه الناز کی بوده
اون روز که با الناز حرف زدم چیز خاصی نگفت تو رو خدا هر کی میدونه همین جا واسه من بگه من باید بدونم کجای کارم

مجتبی من کیم ؟چیم؟میدونی دلم و شکستی

راستی من میخواهم همتون و ببینم
به جون خودم این قراری که میزارم واقعا می یام

مرض
قلط

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:32

حالا شما بگین کی و کجا؟

دیدی خودت دلته روزه خودش تو صحرا

عمو علی{هومن} دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 13:19

مجتبی خیلی گلی

به خدا خودت گل تری

شیوا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 19:21

چی دلمه تو صحرا؟

فریبا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 http://fariba1348.blogfa.com

سلام
من سراینده کتاب شبانه هستم که اولین مجموعه اشعار منه
http://IRAN-ketab.com/jamegol
وب سایت اختصاصی جام گل
http://www.geocities.com/shahinma50/jam.htm
لینک شبانه
ممنون که به من سرزدی
موفق باشی
تو هم که خیلی خوب می نویسی دوست من


بهار یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 http://lokopok.persianblog.com

سلام ... خوبی ؟ اپدیت نیستی ولی منتظرتم خره ... منو یاد یه عزیزی انداخت ... موفق باشی مجتبی

حمید - ق شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:17

واقعا عالیه دستد درد نکنه

یک گل به نام مجتبی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 18:40

این دختره کیه؟
حمید اقا سلام
بهار خره یعنی کی؟
الناز نیستی . دیگه ........
مجتبی شیوا چطوره؟
چند تا دوستش داری؟
موفق باشین گلای مهربئن با هر دوئ تونم

یاسمن سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:41

خیلی دلم برات تنگ شده بود. اما چرا دروغ گفتی . که دوست دختر نداری ها مگه من می کشتمت. اصلابه من چه .....
خیلی از دروغ بدم میاد اینو بفهم این قدر هم دخترارو سر کار نزار ماها هم آدمیم .......
وسلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد