گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

گیتار مقدس و عشق الکی

نام:سکوت*نام خانوادگی:تنهای*مهل سکونت:بیا بان عشق*دوره مهکومیت: تا آخر......*مدت مهکومیت: نا معلوم*هکم صادره:سوختن و ساختن

یادت بخیر


به نام تک دلبر قلبم

 

 

ما میتوانیم با هم باشیمو در درون هم . بدون هم ولی به یاد هم میتوانیم با عشق هم کلبه ای بسازیم به رنگ آبی زلال دریا

میتوانیم به مهمانی دوستیها و محبت ها دعوت شویم و خوش باشیم میتوانیم که یک رنگ باشیم و از هر چی دورنگی است دوری کنیم.

ما میتوانیم ساده باشیم و میتوانیم شکوفه باشیم و نشکفیم . و ابر باشیم ولی نباریم

میتوانیم به روی هم لبخند بزنیم و پلهای غصه را پشت سر هم خراب کنیم ما میتوانیم به شرطی که بدانیم

{ خواستن توانستن است}

 

 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمن سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:13

یاسمنم سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:21

سلام دوستم اگه منو یادت باشه اره من همونم دوست
می خواستم یه چیزایرو بهت بگم.
هیچکیرو ندارم باهاش دردو دل کنم.فقط شما خدا وشمارو دارم . مجتبی پسرا چه جورین ؟ ها می خوام بدونم
راستی خیلی ساید خشگلی داری
من خیلی دوستش دارم
راستی شیوا کیه دعا میکنم که بهش برسی انشاا لله که می رسی
دوست دار همیشهگیه شما یاسی

سلام
یادت بخیر چه روزهایی داشتیم

یک دیوونه که از همه برید پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 15:18

سلام مجتبی نمیدونم چی بگم انگار اون منم که باید برم و به بارون نگاه کنم شاید این قطره ها به تو بگن من دارم از عشقت میمیرم و تو.....

میخواهم برم نمیدونم کجا اما باید برم میخواهم خودم و بشناسم پس میرم شاید تا خدا برم اما میرم پس باییی

مجتبی هنوز واست میمیرم من میرم اگه هنوز یک ذره عشق تو وجودته بیا پیدام کن تا با هم به من برسیم منی که گم شده تا با هم به همه ثابت کنیم پاکیم مجتبی میرم تو هم بیا اگه هنوز واسم ......

هر جور خواستی من میرم

بایییییییییییییییییییییییییییی

شیوا

سلام
مرسی که نظر دادی
تو همه کار را به خاطر من انجام دادی
اما کدام کادت مرا راضی کرد ؟؟؟
همه کار تو اشتاه بود

شیوا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 13:41

من؟
میدونم که درست نبود اما.....

هنوزم تا همیشه منتظرت میمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد